TREF Nord AS lõpetas Rail Baltica Raemõisa viadukti ja Vaskjala-Ülemiste kanali raudteesilla ehitustööd

REF Nord AS viis Rail Baltica projekti raames lõpule Raemõisa viadukti ja Vaskjala-Ülemiste kanali raudteesilla ehitustööd.

Valminud kolmeavaline järelpingestatud Raemõisa viadukt lahendas uue Rail Baltica raudteetrassi ja olemasoleva Assaku-Jüri riigitee 11113 ristumise. Viadukti kogupikkus on 89 meetrit ning ristlõike kogulaius 15 meetrit. Lisaks maanteeviadukti ja sõidutee ümberehitusele rajati ühe kilo-
meetri ulatuses valgustatud kergliiklustee, pakkudes kaasaegset ja ohutut liikumisvõimalust kõigile liiklejatele.

Eesti esimene Rail Baltica trassil valminud raudteesild, Vaskjala-Ülemiste kanali raudteesild, lahendas uue raudteeliini ristumise Vaskjala-Ülemiste kanaliga. Tegemist on Tallinna linna strateegilise taristuga, mida kasutatakse veehaarde kanalina. Kolmeavalise ja kahe sildega raudteesilla üldpikkus on 54,6 meetrit ja kogulaius 35,4 meetrit. Ehitusprotsessis rajati ka ajutine torutunnel, mis võimaldas kanalivee ümberjuhtimist. Tunnel oli 168 meetri pikkune ja 1,4-meetrise läbimõõduga.

Valminud rajatiste kogumaksumus oli ligikaudu 7 miljonit eurot. Ehitustööd tellis ja rahastas Rail Baltic Estonia OÜ.

TREF Nord AS tänab kõiki projektiga seotud osapooli, sealhulgas tellijat, omanikujärelevalvet, Transpordiametit, kohalikke omavalitsusi, alltöövõtjaid ning kohalikke elanikke, kes aitasid kaasa projekti edukale elluviimisele ja meeldivale koostööle.